REGULAMIN
Regulamin
Zanim zdecydujesz się na zakup w naszym sklepie zapoznaj się koniecznie z naszym regulaminem, a jeśli nie odpowiadają Ci nasze zasady to nie trać czasu na nasz sklep. Kupując u nas tym samym jesteś świadomy i w pełni akceptujesz nasz regulamin !
- Nasza firma prowadzi SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ w związku z czym nie ma możliwości odbioru osobistego !
2.CENNIK
2.1 CENA ZA ZAKUP – cena nabycia produktu bez ponoszenia dodatkowych opłat np. kaucji
2.1 CENA ZA ZAKUP FILTRA Z KAUCJĄ – kaucja zostaje zwracana na podany nr konta przez kupującego po dostarczeniu sprawnego filtra o tej samej specyfikacji zakupionego produktu.
2.1.1 Dostarczony filtr zostanie poddany rozcięciu puszki metalowej celem sprawdzenia sprawności monolitu.
2.1.2 Prosze o oznakowanie zwracanego filtra w widocznym oraz niewidocznym miejscu celem uniknięcia podmiany produktu
2.2 Podane w sklepie ceny są cenami brutto.
2.3 UWAGA! Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przez pracowników firmy odbierane.
- Na wpłatę oczekujemy do 7 dni od dnia zakupu, po tym terminie zakup jest anulowany. Jeśli z jakiś powodów opóźnisz płatność to po prostu napisz do nas i poinformuj o tym.
- Koszty wysyłki i dostępne opcje podane w sklepie obejmują całą usługę wysyłki wraz z kosztami opakowania (koperta, kartonik, taśma, sznurek itp). UWAGA! Nie realizujemy wysyłek za pośrednictwem Państwa operatorów.
- Wszystkie produkty wystawione w sklepie są nowe fabrycznie lub regenerowane oryginalne, nie sprzedajemy zamienników. W opisie produktu bedzie wyszczególnione , czy produkt jest regenerowany, czy nowy.
- Wszystkie przedmioty przed wysyłką są sprawdzane.
- Na nasze przedmioty standardowo udzielamy 6 miesięcznej gwarancji chyba, że w opisie zostało wskazane inaczej. Gwarancja udzielana jest na podstawie załączonej do zakupu karty gwarancyjnej oraz faktury VAT. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania przedmiotu, przeróbek, zużycia materiału itp.
- 8. Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub na życzenie Fakturę VAT.
- Realizacja zamówienia odbywa się WYŁĄCZNIE DROGĄ WYSYŁKOWĄ poprzez firmę kurierską lub pocztę.
- Paczki wysłane firmą kurierską są ubezpieczone. Odbierając paczkę prosimy o sprawdzenie czy nie jest uszkodzona i czy dotarła kompletna. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia należy spisać z kurierem protokół szkody, który jest niezbędny do zgłoszenia reklamacji. Następnie prosimy zgłosić nam to e-mailem w dniu otrzymania przesyłki załączając koniecznie skan protokołu wraz ze zdjęciem produktu. W innym wypadku reklamacja nie zostanie uwzględniona.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności zamówienia z otrzymaną paczką należy poinformować Sprzedawcę o tym fakcie drogą mailową w dniu otrzymania przesyłki. Zgłoszenie wysłane w późniejszym terminie nie będzie przyjmowane. Po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Sprzedawca dostarczy braki na własny koszt pod wskazany przez kupującego adres.
- W przypadku konieczności złożenia reklamacji Klient jest zobowiązany dostarczyć produkt na własny koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej pod adres, który wcześniej wskaże sprzedawca po ówczesnym poinformowaniu go o reklamacji drogą mailową lub telefoniczną. Do paczki należy dołączyć szczegółową informację o powodzie złożenia reklamacji z uwzględnieniem danych teleadresowych. Należy również dołączyć kartę gwarancyjną i dowód zakupu. Odsyłana do nas paczka powinna być opisana na zewnątrz jako „REKLAMACJA”. W przypadku stwierdzenia bezpodstawnego roszczenia Klient jest zobowiązany do odebrania produktu na własny koszt.