Skip Preloader
Menu

0

0.00zł

Regulamin

Zanim zdecydujesz się na zakup w naszym sklepie, zapoznaj się  koniecznie z naszym regulaminem, a jeśli nie odpowiadają Ci nasze zasady, to nie trać czasu na nasz sklep. Kupując u nas tym samym jesteś świadomy i w pełni akceptujesz nasz regulamin!

Nasza firma prowadzi SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ w związku z czym nie ma możliwości odbioru osobistego !

2. CENNIK

2.1 CENA ZA ZAKUP – cena nabycia produktu bez ponoszenia dodatkowych opłat np. kaucji
2.1 CENA ZA ZAKUP FILTRA Z KAUCJĄ – kaucja zostaje zwracana na podany nr konta przez kupującego po dostarczeniu sprawnego filtra o tej samej specyfikacji zakupionego produktu.
2.1.1 Dostarczony filtr zostanie poddany rozcięciu puszki metalowej celem sprawdzenia sprawności monolitu.
2.1.2 Proszę o oznakowanie zwracanego filtra w widocznym oraz niewidocznym miejscu celem uniknięcia podmiany produktu
2.2 Podane w sklepie ceny są cenami brutto.
2.3 UWAGA! Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przez pracowników firmy odbierane.
3. Na wpłatę oczekujemy do 7 dni od dnia zakupu, po tym terminie zakup jest anulowany. Jeśli z jakichś powodów opóźnisz płatność, to po prostu napisz do nas i poinformuj o tym.
4. Koszty wysyłki i dostępne opcje podane w sklepie obejmują całą usługę wysyłki wraz z kosztami opakowania (koperta, kartonik, taśma, sznurek itp). UWAGA! Nie realizujemy wysyłek za pośrednictwem Państwa operatorów.
5. Wszystkie produkty wystawione w sklepie są nowe fabrycznie lub regenerowane oryginalne, nie sprzedajemy zamienników. W opisie produktu będzie wyszczególnione, czy produkt jest regenerowany, czy nowy.
6. Wszystkie przedmioty przed wysyłką są sprawdzane.
7. Na nasze przedmioty standardowo udzielamy 6-miesięcznej gwarancji, chyba że w opisie zostało wskazane inaczej. Gwarancja udzielana jest na podstawie załączonej do zakupu karty gwarancyjnej oraz faktury VAT. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania przedmiotu, przeróbek, zużycia materiału itp.
8. Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub na życzenie Fakturę VAT.
9. Realizacja zamówienia odbywa się WYŁĄCZNIE DROGĄ WYSYŁKOWĄ poprzez firmę kurierską lub pocztę.
10. Paczki wysłane firmą kurierską są ubezpieczone. Odbierając paczkę, prosimy o sprawdzenie, czy nie jest uszkodzona i czy dotarła kompletna. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia należy spisać z kurierem protokół szkody, który jest niezbędny do zgłoszenia reklamacji. Następnie prosimy zgłosić nam to wysyłając wiadomość e-mail w dniu otrzymania przesyłki, załączając koniecznie skan protokołu wraz ze zdjęciem produktu. W innym wypadku reklamacja nie zostanie uwzględniona.
11. W przypadku stwierdzenia niezgodności zamówienia z otrzymaną paczką należy poinformować Sprzedawcę o tym fakcie drogą mailową w dniu otrzymania przesyłki. Zgłoszenie wysłane w późniejszym terminie nie będzie przyjmowane. Po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji Sprzedawca dostarczy braki na własny koszt pod wskazany przez kupującego adres.
12. W przypadku konieczności złożenia reklamacji Klient jest zobowiązany dostarczyć produkt na własny koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej pod adres, który wcześniej wskaże sprzedawca po ówczesnym poinformowaniu go o reklamacji drogą mailową lub telefoniczną. Do paczki należy dołączyć szczegółową informację o powodzie złożenia reklamacji z uwzględnieniem danych teleadresowych. Należy również dołączyć kartę gwarancyjną i dowód zakupu. Odsyłana do nas paczka powinna być opisana na zewnątrz jako „REKLAMACJA”. W przypadku stwierdzenia bezpodstawnego roszczenia Klient jest zobowiązany do odebrania produktu na własny koszt.

pl_PLPolish
pl_PLPolish